Nagrody i wyróżnienia

Mediacap SA

2017: Polityka informacyjna MEDIACAP otrzymała akredytację Fundacji Standardów Raportowania

2016: I miejsce za jakość sprawozdania finansowego oraz raport z działalności za rok 2015 w konkursie „The Best Annual Report” dla spółek rynku New Connect, organizowanym przez Instytut Rachunkowości i Podatków

2015: Wyróżnienie za najlepsze sprawozdanie finansowe za rok 2014 w konkursie „The Best Annual Report” dla spółek rynku New Connect, organizowanym przez Instytut Rachunkowości i Podatków

2014: Wyróżnienie za najlepsze sprawozdanie z działalności zarządu za rok 2013 w konkursie „The Best Annual Report 2013“ dla spółek rynku New Connect. Wydarzenie organizowane jest rokrocznie przez Instytut Rachunkowości i Podatków

Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o.

2018: 

  • Srebrne Effie 2018 w kategorii Motoryzacja za współrealizację z agencją Carat Polska kampanii Człowiek, który widział nową Insignię

2017:

  • Wyróżnienie (po raz czwarty!) dla Agencji reklamowej przyznane przez Media i Marketing Polska w raporcie specjalnym “Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017”
  • Srebrna Effie 2017 w kategorii Usługi za współrealizację z agencją K2 kampanii Szef i reszta dla Pracuj.pl

2016:

  • Wyróżnienie (po raz trzeci) dla Agencji reklamowej przyznane przez Media i Marketing Polska w raporcie specjalnym “Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2016”
  • Brązowe KTR 2016 za kampanię Projekt Zapora dla PGE
  • Innovation AD #Award 2016 – Agencja została nagrodzona srebrem w dwóch kategoriach: Open oraz Touchpoint za „Projekt Zapora”, prowadzony dla PGE Polska Grupa Energetyczna

2015:

  • Agencja Reklamowa Roku nagroda przyznana przez Media&Marketing Polska w raporcie Specjalnym „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”
  • Sukces roku wg raportu „Panorama Reklamy” magazynu „Press”
  • Grand Prix Effie 2015 za kampanię dla Wirtualna Polska #dziejesiewpolsce
  • Srebrne KTR 2015 za kampanię Pajak Eksperci Przetrwania dla Pajak Sport
  • Silver Drum w konkursie Golden Drum 2015 za Eko Mural w Solinie dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej

2014:

  • Wyróżnienie dla Agencji reklamowej przyznane przez Media i Marketing Polska w raporcie specjalnym “Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2016”
  •  Powrót roku wg raportu „Panorama Reklamy” magazynu „Press”
  • Brązowe Effie 2014 za kampanię dla Getin Leasing pod hasłem „Jutro będzie futro”
  • Srebrne KTR 2014 za kampanię dla VECTRA SA i pakiet telewizyjny „Sport na ostro”

The Digitals Sp. z o.o.

2016:

  • Gazele Biznesu – wyróżnienie

2015:

  • Gazele Biznesu 2015 – wyróżnienie

2014:

  • Trzecie miejsce w raporcie Agencje Interaktywne, przeprowadzanym rokrocznie przez Interaktywnie.com
  • Brązowy KTR 2014 w kategorii media interaktywne za kampanię dla Warki „Ekipa w komplecie“
  • Srebro Social Media Convent 2014 roku za kampanię „Ekipę w komplecie” na Case Study Festival podczas Social Media Convent 2014 roku

IQS Sp. z o.o.

2014:

  • Gazele Biznesu 2014 – wyróżnienie

Talent Media Sp. z o.o.

2017:

  • Srebrne Effie 2017 za kampanię Studio Tymbark dla Grupy Maspex
  • YouTube Ads Leaderboard – Poland: May 2017 – Czwarte miejsce za 3 zasady diety cud
  • YouTube Ads Leaderboard – Poland: April 2017 – Czwarte miejsce za kampanię Kubuś z filmem STRZELAMY GOLE | GramPaula & Trenuj z Krzychem

2016:

  • YouTube Ads Leaderboard – Poland: April 2017 – Pierwsze miejsce za Żarty Prima Aprilis z Banshee, Jasiem i SKKF | Studio Tymbark
  • YouTube Ads Leaderboard – Poland: April 2017 Drugie miejsce za Nasze nowe studio – ZAPRASZAMY! | Studio Tymbark
  • Wyróżnienie w konkursie Golden Arrow 2016 w kategorii Digital Marketing Wideo za kampanię YouTuberzy rozpieszczają fanów razem z Virgin Mobile, realizowaną z agencją Lubię To – Linked by Isobar dla Virgin Mobile

Gameset Sp. z o.o.

2018:

  • Złote Effie 2018 za kampanię Ostatnie Drzewo dla Greenpeace
  • 7 brązowych, 3 srebrne oraz 3 złote Cannes Lions 2018 za kampanię Ostatnie Drzewo dla Greenpeace
  • Srebrne Innovation AD 2018 za kampanię na Eleague Major 2018 dla BGŻ BNP Paribas