Mediacap SA
2017: Polityka informacyjna MEDIACAP otrzymała akredytację Fundacji Standardów Raportowania
2016: I miejsce za jakość sprawozdania finansowego oraz raport z działalności za rok 2015 w konkursie „The Best Annual Report” dla spółek rynku New Connect, organizowanym przez Instytut Rachunkowości i Podatków.
2015: Wyróżnienie za najlepsze sprawozdanie finansowe za rok 2014 w konkursie „The Best Annual Report” dla spółek rynku New Connect, organizowanym przez Instytut Rachunkowości i Podatków.
2014: Wyróżnienie za najlepsze sprawozdanie z działalności zarządu za rok 2013 w konkursie „The Best Annual Report 2013“ dla spółek rynku New Connect. Wydarzenie organizowane jest rokrocznie przez Instytut Rachunkowości i Podatków
Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o.
2018:
- Srebrne Effie 2018 w kategorii Motoryzacja za współrealizację z agencją Carat Polska kampanii Człowiek, który widział nową Insignię.
2017:
- Wyróżnienie (po raz czwarty!) dla Agencji reklamowej przyznane przez Media i Marketing Polska w raporcie specjalnym “Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017”
- Srebrna Effie 2017 w kategorii Usługi za współrealizację z agencją K2 kampanii Szef i reszta dla Pracuj.pl.
2016:
- Wyróżnienie (po raz trzeci) dla Agencji reklamowej przyznane przez Media i Marketing Polska w raporcie specjalnym “Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2016”
- Brązowe KTR 2016 za kampanię Projekt Zapora dla PGE.
- Innovation AD #Award 2016 – Agencja została nagrodzona srebrem w dwóch kategoriach: Open oraz Touchpoint za „Projekt Zapora”, prowadzony dla PGE Polska Grupa Energetyczna.
2015:
- Agencja Reklamowa Roku nagroda przyznana przez Media&Marketing Polska w raporcie Specjalnym „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”.
- Sukces roku wg raportu „Panorama Reklamy” magazynu „Press”.
- Grand Prix Effie 2015 za kampanię dla Wirtualna Polska #dziejesiewpolsce.
- Srebrne KTR 2015 za kampanię Pajak Eksperci Przetrwania dla Pajak Sport.
- Silver Drum w konkursie Golden Drum 2015 za Eko Mural w Solinie dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
2014:
- Wyróżnienie dla Agencji reklamowej przyznane przez Media i Marketing Polska w raporcie specjalnym “Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2016”
- Powrót roku wg raportu „Panorama Reklamy” magazynu „Press”.
- Brązowe Effie 2014 za kampanię dla Getin Leasing pod hasłem „Jutro będzie futro”.
- Srebrne KTR 2014 za kampanię dla VECTRA SA i pakiet telewizyjny „Sport na ostro”.
The Digitals Sp. z o.o.
2016:
- Gazele Biznesu wyróżnienie,
2015:
- Gazele Biznesu 2015 wyróżnienie
2014:
- Trzecie miejsce w raporcie Agencje Interaktywne, przeprowadzanym rokrocznie przez Interaktywnie.com.
- Brązowy KTR 2014 w kategorii media interaktywne za kampanię dla Warki „Ekipa w komplecie“.
- Srebro Social Media Convent 2014 roku za kampanię „Ekipę w komplecie” na Case Study Festival podczas Social Media Convent 2014 roku
IQS Sp. z o.o.
2014:
- Gazele Biznesu 2014 wyróżnienie
Talent Media Sp. z o.o.
2017:
- Srebrne Effie 2017 za kampanię Studio Tymbark dla Grupy Maspex.
- YouTube Ads Leaderboard – Poland: May 2017 – Czwarte miejsce za 3 zasady diety cud.
- YouTube Ads Leaderboard – Poland: April 2017 – Czwarte miejsce za kampanię Kubuś z filmem STRZELAMY GOLE | GramPaula & Trenuj z Krzychem.
2016:
- YouTube Ads Leaderboard – Poland: April 2017 – Pierwsze miejsce za Żarty Prima Aprilis z Banshee, Jasiem i SKKF | Studio Tymbark.
- YouTube Ads Leaderboard – Poland: April 2017 Drugie miejsce za Nasze nowe studio – ZAPRASZAMY! | Studio Tymbark.
- Wyróżnienie w konkursie Golden Arrow 2016 w kategorii Digital Marketing Wideo za kampanię YouTuberzy rozpieszczają fanów razem z Virgin Mobile, realizowaną z agencją Lubię To – Linked by Isobar dla Virgin Mobile.