ZARZĄD

 

Jacek Olechowski, Prezes Zarządu

  • prowadzenie strategii przyjęć
  • nadzór nad strategią informacji
  • nadzór nad strategią CSR
  • nadzór nad relacjami inwestorskimi

 

Jacek Olechowski jest prywatnym inwestorem, który działa na rynku mediów i marketingu od 20 lat. Jest prezesem zarządu i głównym akcjonariuszem MEDIACAP SA – jednej z największych grup marketingowych w Polsce. Jest też założycielem i kluczowym akcjonariuszem rankomat.pl – największej polskiej porównywarki ubezpieczeniowej. Równocześnie przewodniczy radom nadzorczym: Scholz & Friends Warszawa oraz rankomat.pl SA.

Olechowski jest prezesem polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. W 2005 roku został jednym z Young Global Leaders przez World Economic Forum z Davos. W 2006 roku dołączył do polskiego oddziału Young Presidents Organization, a w 2009 do Polskiej Rady Biznesu, jako jej najmłodszy członek. Jest laureatem nagrody „Keep Walking” przyznanej przez Newsweek Polska (2007). W 2008 został wybrany do grona European Young Leaders przez niemiecką fundację BMW Stiftung. Magazyn Brief zaliczył go w 2010 roku do „50 najbardziej kreatywnych w biznesie.”

Olechowski, urodzony w 1977 roku jest magistrem Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej, absolwentem programu “Global Leadership and Public Policy for the 21st Century” Kennedy School of Government (Harvard University) oraz Georgetown Leadership Seminar 2010. Jest żonaty i ma dwóch synów.

 

Edyta Gurazdowska, Wiceprezes Zarządu

  • nadzór nad działalnością operacyjną
  • nadzór nad finansami

 

 

Edyta Gurazdowska zaczęła swoją karierę zawodową od pracy w księgowości w firmie Ster Projekt Sp. z o.o. Bardzo szybko awansowała w kolejnych firmach: Urban Design Sp. z o.o. i Decathlon Sp. z o.o. W 2004 mając 27 lat podjęła pracę jako dyrektor finansowy w spółce wchodzącej w skład grupy Change Integrated. Obejmowała kolejno obowiązki dyrektora finansowego w nowotworzonych podmiotach i w wielu z nich wchodzi w skład zarządu. Od 2008 była Członkiem Zarządu MEDIACAP SA, a od 2015 sprawuje stanowisko Wiceprezesa Zarządu. W spółce pracuje od samego początku odpowiadając za księgowość i finanse oraz nadzorując działalność operacyjną. Po przejęciu Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o. – oddziału wiodącej międzynarodowej agencji reklamowej została powołana na stanowisko prokurenta spółki.

Gurazdowska urodzona w 1977 jest magistrem Finansów i Bankowości na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe z rachunkowości w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. W 2004r. ukończyła prestiżowe studia w zakresie międzynarodowych finansów ACCA (Association of Chartered Certified Accountants). Jest mężatką, ma dwie córki.

 

Marcin Jezioski, Wiceprezes Zarządu

  • prowadzenie strategii spółek w segmencie Marketing
  • nadzór nad operacjami w segmencie Marketing

 

 

Marcin Jeziorski od ponad 15 lat w reklamie, pracował w agencjach D’Arcy/G7, Saatchi&Saatchi/Team One, Y&R/303. Tej ostatniej był założycielem i pierwszym dyr. zarządzającym. Po stronie agencji odpowiadał za wprowadzenie na rynek marek Plush, 36.6 i Kaufland, odświeżał wizerunek Wirtualnej Polski, Ery, Simplusa, Plusa, Dziennika, repozycjonował Onet, współtworzył TurboDymoMana.

We wrześniu 2011, jako Chief Executive Officer, rozpoczął wraz z Józefem Dutkiewiczem przebudowę agencji Scholz & Friends Warszawa. W latach 2013, 2014, 2015 Agencja notuje najwyższe oceny w badaniu satysfakcji klientów Millward Brown SMG. Jednocześnie zostaje nagrodzona tytułami Faworyt Klientów (MMP 2014), Powrót Roku (Press 2014), Agencja Roku (MMP 2015). Wysoka jakość świadczonych przez Agencję usług zostaje doceniona rok do roku na najbardziej prestiżowym festiwalu reklamy Effie. Scholz & Friends Warszawa zdobywa statuetki Effie za prace dla Opla (Złoto 2013), Getin Leasing (Brąz 2014) oraz tę najważniejszą Grand Prix Effie 2015 z kampanię #dziejesiewpolsce relaunchującą markę Wirtualna Polska. Od 2015 sprawuje funkcję Wiceprezesa Zarzadu MEDIACAP SA, gdzie jest odpowiedzialny za prowadzenie strategii spółek oraz nadzór nad operacjami w segmencie marketing.